-
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Результати моніторингу категорій заявників та розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області -
Інформація про стан комплектації вітчизняними виданнями бібліотечних фондів і їх використання
інформації, що зосереджена у фондах бібліотеки, для її суспільного використання, задоволення соціальних, економічних і культурних потреб та інноваційного розвитку науки, освіти... -
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області -
Статистичний звіт про кількість усних та письмових звернень громадян
Статистичний звіт про кількість усних та письмових звернень громадян, що надійшли на розгляд до Управління праці та соціального захисту населення Шосткинської міської ради -
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до головного та територіальних управлінь Пенсійного фонду України в області -
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Інформація про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби у м.Луцьку -
Кількість запитів на публічну інформацію
Кількість запитів на публічну інформацію станом на 01.05.2020 рік -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Дані про надходження звернень від громадян до КП "ТЖКП" на електронну пошту та за телефоном -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
40. Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно- диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо Управління надзвичайних ситуацій Тернопільської... -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію відділу освіти Чорноморської міської ради Одеської області
Інформація про стан розгляду запитів на публічну інформацію у відділі освіти Чорноморської міської ради Одеської області -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби у м.Луцьку -
40. Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно- диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Таблиця містить перелік звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно- диспетчерські служби КП "Тернопільводоканал" й відмітки про стан виконання аварійно-ремонтних робіт -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Кількість звернень щомісяця -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Найбільш універсальним типом звітів є звіти про виконання плану роботи/діяльності за квартал, півріччя, рік, звіти щодо задоволення запитів на інформацію, звіти щодо розгляду...