-
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
набір містить інформацію щодо звернень мешканців старостинського округу до старости та начальника ВПІР КСО КМР -
Дані, про надходження звернень на «Пряму телефону лінію» голови Саксаганської районної у місті ради
Звіт у вигляді таблиці про кількість звернень громадян на «Пряму телефону лінію» голови Саксаганської районної у місті ради -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію виконкому Малинської міської ради
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату надходження, тип звернення, тематичну категорію, виконавця та результати розгляду -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію до КБУ "Контактний центр міста Києва"
Набір містить дані про надходження та стан виконання телефонних звернень до КБУ "Контактний центр міста Києва. -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію ГУ ДПС у Київській області
Інформація щодо надходжень запитів на отримання публічної інформації, звернень від громадян, результати їх розгляду, звіти про виконання планів роботи та про використання... -
Дані про надані адміністративні послуги
1) назви адміністративних послуг, що надаються Головним управлінням ДПС у м. Києві;2) інформація: суб'єкт надання адміністративних послуг (найменування, місцезнаходження, режим... -
Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян
Набір містить інформацію про роботу зі зверненнями громадян у Львівській обласній державній адміністрації за кількісною характеристикою та за характером порушених питань -
Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян
Набір містить інформацію про роботу зі зверненнями громадян у Львівській обласній державній адміністрації класифіковану за змістом порушених питань та характеристикою звернень -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду. -
Відкриті набори даних ДМС
Відкриті набори даних Державної міграційної служби України (посилання на офіційний сайт) -
Дані про надходження звернень на телефонні гарячі лінії, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати... -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію, у аварійно-диспетчерські служби
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, статус, виконавця та результати розгляду звернень до виконавчого... -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію КП "Міська ритуальна служба"
Набір містить дані про запити на інформацію в тому числі запити щодо розгляду заяв -
57. Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами
Набір містить перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами -
Реєстр заяв про розстрочення, відстрочення грошового зобов’язання чи податкового боргу
Інформація про подані платниками заяви на розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) та результати їх розгляду -
Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами
Набір містить перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами у місті Кривий Ріг -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, Тип звернення, категорію, статус та результати розгляду. -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби Охтирської міської ради
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду.