-
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Інформація щодо надходження до Головного управління ДПС у Тернопільській області звернень громадян та результати їх розгляду (наростаючим підсумком з початку року). -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
набір містить: звіт про задоволення запитів на публічну інформацію, звіт про роботу із зверненнями громадян, звіт НАДС -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Звіт КА-15 про стан розгляду запитів на публічну інформацію головного управління Пенсійного фонду України в Рівненській області. Звіт КА-22 моніторинг розгляду звернень... -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
набір містить інформацію щодо звернень мешканців старостинського округу до старости та начальника ВПІР КСО КМР -
Звіти щодо роботи зі зверненнями громадян
Дані про звернення громадян до виконкому Покровської районної в місті ради за квартал, рік -
Дані, про надходження звернень на «Пряму телефону лінію» голови Саксаганської районної у місті ради
Звіт у вигляді таблиці про кількість звернень громадян на «Пряму телефону лінію» голови Саксаганської районної у місті ради -
Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади
Набір містить чергу дітей у заклади дошкільної освіти міста Охтирка. Зокрема, номер, дату заявки, статус її розгляду, відомості про дитину та заклад дошкільної освіти. -
5. Звіти про надання інформації щодо запитів
статистична інформація щодо надходження звернень громадян до виконавчого комітету, запитів на отримання публічної інформації та результати їх розгляду. Звітна інформація щодо... -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію в Пенсійному фонді України
Інформація щодо кількості запитів в центральному апараті Пенсійного фонду України та в органах Пенсійного фонду України. Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що... -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Містить матеріали про надходження запитів на публічну інформацію, стан роботи зі зверненнями громадян -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Інформація щодо кількості звернень, надісланих на гарячу Урядову лінію, аварійні служби, телефонні центри та інші. Ресурси в набір додаються щопівроку, у назві вказувати дату... -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії КП Івано-Франківськводоекотехпром , у аварійно-диспетчерську службу (службу оперативного реагування 15-80)
Розміщення даних про надходження звернень на гарячі лінії КП Івано-Франківськводоекотехпром -
Звіт про звернення громадян, що надійшли до розпорядника
Щоквартальний звіти про розгляд звернень громадян в громадській приймальні УСЗН Святошинської РДА (13) -
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Містить матеріали про надходження запитів на публічну інформацію, стан роботи зі зверненнями громадян, виконання плану заходів з виконання Угоди про асоціацію між Україною та ЄС... -
Перелік звітів про виконану роботу зі зверненнями громадян у виконкомі Покровської міської ради
Набір містить перелік звітів про звернення, що надійшли поштою, за допомогою телефонного та електроного зв'язків, на особистих прийомах посадових осіб та через органи влади... -
Звіти про звернення громадян та запити на публічну інформацію
В даному наборі міститься інформація про задоволення запитів на публічну інформацію та розгляд звернень громадян, які надійшли до виконавчого комітету Бурштинської міської ради. -
32. Дані про надходження звернень на телефонні "гарячі лінії", в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить інформацію про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри Білоцерківської міської ради. -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію ГУ ДПС у Вінницькій області
Статистична інформація щодо надходження до ГУ ДПС у Вінницькій області, запитів на отримання публічної інфрмації та результати їх розгляду, інформаційна довідка про стан роботи... -
33. Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду
Набір містить інформацію про електронні петиції, які надходять до Білоцерківської міської ради. -
05. Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Набір містить інформацію про звіти, що подаються або затверджуються розпорядниками інформації в Білоцерківській міській раді.