-
Результати моніторингу категорій заявників та розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію Болехівського міськвиконкому
Набір даних містить інформацію про надходження звернень на гарячу лінію Болехівського міськвиконкому -
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Кіровоградській області -
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Івано-Франківській області
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до головного та територіальних управлінь Пенсійного фонду України в області -
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління -
Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян
Набір містить інформацію про роботу зі зверненнями громадян у Львівській обласній державній адміністрації класифіковану за змістом порушених питань та характеристикою звернень -
Звіти щодо роботи МОН зі зверненнями громадян
Набір даних містить інформацію про роботу Міністерства освіти і науки України зі зверненнями громадян, зокрема, джерело надходження звернень, кількість звернень за категоріями -
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до Головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Кількість звернень щомісяця -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію за 2018
Найбільш універсальним типом звітів є звіти про виконання плану роботи/діяльності за квартал, півріччя, рік, звіти щодо задоволення запитів на інформацію, звіти щодо розгляду... -
Результати моніторингу розгляду звернень громадян, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області
Результати моніторингу розгляду звернень, що надійшли до головного управління Пенсійного фонду України в Хмельницькій області (більше не оновлюється) -
Довідка щодо роботи із зверненнями громадян, що надійшли за період з 01.04.2021 по 30.06.2021
Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2 квартал 2021 року. -
Звіти , в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію
Набір містить посилання на ресурси, щодо задоволення запитів на інформацію. -
Результати моніторингу розгляду звернень, що надійшли до Рубіжанського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Луганської області
Результати моніторингу розгляду звернень, що надійшли до Рубіжанського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Луганської області -
Інформація про кількість та характер звернень громадян, які надійшли до управління соціального захисту населення Березнівської РДА за 9 місяців 2020 року
Інформація про кількість та характер звернень громадян, які надійшли до управління соціального захисту населення Березнівської РДА за 9 місяців 2020 року -
Інформація про кількість та характер звернень громадян, які надійшли до управління соціального захисту населення Березнівської районної державної адміністрації
Інформація про кількість та характер звернень громадян, які надійшли до управління соціального захисту населення Березнівської районної державної адміністрації