-
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
набір містить інформацію щодо звернень мешканців старостинського округу до старости та начальника ВПІР КСО КМР -
Інформація про кількість і результати розгляду скарг за наслідками адміністративного оскарження
Інформація про кількість скарг на податкові повідомлення-рішення та/або будь-яких інших рішень контролюючого органу, які надійшли до ДПС та результати їх розгляду -
Дані, про надходження звернень на «Пряму телефону лінію» голови Саксаганської районної у місті ради
Звіт у вигляді таблиці про кількість звернень громадян на «Пряму телефону лінію» голови Саксаганської районної у місті ради -
Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію виконкому Малинської міської ради
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату надходження, тип звернення, тематичну категорію, виконавця та результати розгляду -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію до КБУ "Контактний центр міста Києва"
Набір містить дані про надходження та стан виконання телефонних звернень до КБУ "Контактний центр міста Києва. -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію ГУ ДПС у Київській області
Інформація щодо надходжень запитів на отримання публічної інформації, звернень від громадян, результати їх розгляду, звіти про виконання планів роботи та про використання... -
Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян
Набір містить інформацію про роботу зі зверненнями громадян у Львівській обласній державній адміністрації за кількісною характеристикою та за характером порушених питань -
Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян
Набір містить інформацію про роботу зі зверненнями громадян у Львівській обласній державній адміністрації класифіковану за змістом порушених питань та характеристикою звернень -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду. -
Дані про надходження звернень на телефонні гарячі лінії, в аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати... -
Дані про надходження звернень на гарячу лінію, у аварійно-диспетчерські служби
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, статус, виконавця та результати розгляду звернень до виконавчого... -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Звіт щодо задоволення запитів на публичну інформацію, які надійшли до КСП "Інженерні мережі" за 2018 рік
На підставі розпорядження Харківського міського голови від 21.10.2021 №194 "Про затвердження Положення про набори даних Харківської міської ради" організовано оприлюднення... -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, Тип звернення, категорію, статус та результати розгляду. -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби Охтирської міської ради
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду. -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про реєстраційний номер, дату й час надходження, тип звернення, тематичну категорію, адресу, географічні координати, статус, виконавця та результати розгляду. -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію Енергетичної митниці ДФС
Статистична інформація щодо надходження до Енергетичної митниці ДФС звернень громадян, запитів на отримання публічної інформації та результати їх розгляду. Звітна інформація... -
Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію ГУ ДФС у Київській області
Інформація щодо надходжень запитів на отримання публічної інфрмації, звернень від громадян, результати їх розгляду, звіти про виконання планів роботи та використання бюджетних...