-
Звіт щодо організації роботи зі зверненнями громадян
Набір містить інформацію про роботу зі зверненнями громадян у Львівській обласній державній адміністрації за кількісною характеристикою та за характером порушених питань -
Інформація про систему обліку, види інформації, яка зберігається розпорядником
Набір містить перелік документів , справ , скарг заяв , пропозицій , що надаються КП "Івано-Франківськводоекотехпром" -
Інформація про кількість надходжених звернень до підприємства
Інформація про кількість надходжених звернень до підприємства -
Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо
Набір містить дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо -
Інформація щодо автоматизованого розподілу дисциплінарних скарг між членами Вищої ради правосуддя
Набір даних містить інформацію щодо автоматизованого розподілу дисциплінарних скарг між членами Вищої ради правосуддя -
Звернення на гарячу лінію міста 2017
Перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста -
Звернення на Гарячу лінію міста у 2018 році
Перелік зареєстрованих звернень на Гарячу лінію міста у 2018 році, категорія та суть звернення, географічні координати